En Consell Parroquial d'Algaida és l'òrgan encarregat de la gestió i control de la nostra parròquia. Entre els seus comesos esta l'aprovació dels horaris de les celebracions, els pressuposts, l'organització i programació d'activitats per part de la nostra parròquia, etc.

El Consells Parroquial d'Algaida és un dels més antics que hi ha a Mallorca. El seu funcionament està regulat per uns estatuts generals aprovats pel Bisbat de Mallorca

Són membres del Consell Parroquial: Toni Cañellas (Rector d'Algaida), Fernando Dávila (prediaca), Bernat Sureda, Maria Apol·lònia Vidal, Catalina Llull, Rafel Puigserver (secretari), Maria Jaume "Mindona", Toni Cañellas, Francesc Puigserver, Pedro Vinyes, Joan Oliver

Per tal de poder dur a terme una gestió més directe, així com la redacció de l'ordre del dia i altres aspectes, es va decidir la creació d'una comissió executiva permanent del Consell Parroquial que està formada per: Antoni Canyelles (rector), Joan Oliver Bauzà i Toni Cañellas.

Nota del Consell: Davant la manca de Bisbe a la Diòcesi, l'actual Consell Parroquial té prorrogat el seu mandat durant un any més, és a dir, fins al setembre de 2013

Si voleu fer algun suggeriment a la gestió de la parròquia ho podeu fer mitjançant un Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.%20o.es">correu electrònic.